2009

Jag kanske borde önska alla ett gott nytt år, såhär några dagar in på 2009. Och så kommer vi alla överrens om att detta ska bli ett bättre år än det förra, okej? Bra.
Det nya året borde firas med en ny bloggdesign, jag jobbar lite på det. Tyvärr blir det bra fjortisblogg av allt hela tiden, den sidan av mig försöker ta över så mycket den bara kan.
  
Är tillbaks i Umeå nu och har idag fått mer gjort i mitt rum än jag fått under de två månader vi haft lägenheten. Nu är min uppblåsbara säng inte lika ensam där inne. Najs!

Kommentarer
Postat av: Doktoranden

När har du tänkt dyka upp på något BC igen? Var ju evigheter sedan sist.

Postat av: Jonna

ja det var verkligen evigheter sen. jag saknar combaten... eller jag saknar alla gruppträningspass just nu.

2009-01-06 @ 15:46:15
Postat av: Doktoranden

Men då är det väl bara att gå? Eller?

2009-01-07 @ 11:43:58
URL: http://doktorandtankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback