sista semmelinlägget... (tror jag)

Alltså förlåt mig för allt prat om semlor, men februari är en ganska trist månad som verkligen förtjänar att piffas upp med grädde och mandelmassa i mängder och pudras med florsocker.
 
Det jag skulle säga var att jag just skrämde mig själv lite. Jag åt en halv semla! Precis som mormor alltid gör när man plockat fram fika. "Jag ska bara ha ett litet hörn" säger hon och tar fram en kniv att dela med. Jag åt den ganska sakta också, precis som mormor gör. 
 
Jag som annars skulle kunna leva på fikabröd, arraksbollar och sötsaker. Är jag sjuk?

Kommentarer
Postat av: Jenny

vitlöken spökar

2009-02-27 @ 09:30:43
Postat av: Stina

Måste ju säga att vi fick semlor idag på jobbet. Och dom var värkligen gigantiska! Så jag åt en halv semla jag med ;) mormor upp i dan!

Postat av: Jonna

ja det var nog det. mådde faktiskt lite illa i två dagar och misstänker att det berodde på äckelsemmelfantasierna.



tur att mormor är söt då, när vi nu börjar bli som henne... :)

2009-02-28 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback