uppdatering. spännande spännande.

Bloggandet går dåligt.
Träningen går dåligt.
Och det här med kosten går väldigt dåligt (hur f*n lyckas jag starta vaje dag med lite godis!?)
 
Däremot hoppas jag på ovanligt mycket i lön denna och kommande månad. Kanske så jag kan köpa min efterlängtade kamera. Kanske så jag kan ersätta datorn som vissa dagar brummar som en motorsåg. Kanske att lägga på en mobil som man faktiskt kan bläddra uppåt och neråt med (oooh så mycket snabbare mitt smsande skulle gå).
 
Men förmodligen läggs de på hyra, mat och lite mer godis som ger mig lite mer dåligt samvete.
   
 
Snart har jag 1½ vecka ledigt (lyx!) och ska åka hem en sväng. Kommer kännas konstigt att Amanda inte är där, jag som alltid brukar få ha Amanda-dagar när jag åker hem. Men lillasyster2 är ju där, och föräldrar och alla hundarna och mormor och sandra och...
Ja, det blir nog najs.

Kommentarer
Postat av: Stina

Blir en massa Stina-dagar i stället! Ska göra mitt bästa så dom blir lika bra som Amanda-dagarna =)



<3

Postat av: Anonym

....och Linn! Du glömde mig. Ska vi ta lite koskenkorva på lördag?

2009-04-07 @ 22:28:11
Postat av: Anonym

Jaa. Stina du är väl också med på det? :)

2009-04-07 @ 22:28:55
Postat av: Jonna

stinadagarna kommer säkert bli lika bra :*

och ja vi ser ju om vi orkar med någon koskenkorva, men träffas borde vi iaf!

2009-04-07 @ 22:56:17
Postat av: Linn

Klart ni orkar! Kom till mig lördagkväll vid 19-20?

2009-04-08 @ 22:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback