uppdatering.

- Igår blev världens bästa Helena 25 år ung och det firades med krigsslekar nere på stan. Jag lyckades ta ett skitvapen som bara fungerade när det kände för det, vilket typ var aldrig, och lyckades därmed med konststycket att få minuspoäng under en omgång. Men det var skitkul iaf.
 
- Idag släpptes Hello Saferides nya skiva och självklart är den braaaa. Känns bara märkligt att det plötsligt finns massa nya låtar som man inte kan. För de intresserade finns låten Arjeplog här, orkar inte slänga in nåt youtubeklipp med dåligt ljud. 
 
- Foten ser normal ut på mornarna och är svullen på kvällarna.
 
- Jag borde skriva en teknisk rapport om hur man bygger ihop en dator. Jag borde göra det NU. Eller jag borde faktiskt ha gjort det igår. Suck och stön och hejdå.

Kommentarer
Postat av: arafinwe

Teknisk rapport om hur man bygger ihop en dator?



Man stoppar dit delarna en efter en.. Sen när man har gjort det så värt man över att det är så jobbigt att koppla in "dom jobbiga kablarna"



Det är iaf så vi datanördar gör :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback