någonstans mellan 15 och 73

Idag har jag stått (suttit) i ett fik utan kunder i onödigt många timmar. Att plocka fram grejerna var det mest ansträngande vi gjorde. Sedan kom damen som var ansvarig över allt och sade att vi inte borde äta hur mycket godsaker som helst eftersom våra föräldrar nog skulle bli besvikna om vi sedan kom hem och inte orkade äta middag. Ja hon trodde nog vi var 15 år.
  
Och så har jag dragit på mig min första idrottsskada, och nej det är inte något med hjärtat. Däremot är en fot vrickad och alldeles svullen, men inte alls särskilt ond.
Igår när det var sittning och man var tvungen att ha på sig strumpbyxor (suck) och klickeliklackskor (baaaah) såg min fot ut att tillhöra en 73-åring. Lite åderbråck som saknades bara. Och trots att det var sittning med alkohol och allt så var jag hemma strax innan tolv, sånt beteende är det inte lite pensionärsvarning på.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 
Okej förlåt mig för detta. Fötter är ju lite äckligt. Men finn ett fel. 
 
 


Kommentarer
Postat av: mor

jiiisus... den måste ju vara bruten!!!

2008-09-21 @ 17:45:44
Postat av: Sandra

uuuuuh... ajaj! men säg inte att du hoppar runt på den där foten och fortfarande tränar?

2008-09-22 @ 21:22:54
Postat av: arafinwe

Ser ju inte riktigt normalt ut..

Bara träna.. Då blir den bra igen :)

Postat av: Jonna

den är inte av, svullnaden är typ helt borta nu, den fick vila några dagar och den gör inte särskilt ont om jag inte vrider den konstigt. så det är okej :)

2008-09-23 @ 07:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback