brrr

Ännu ett SM-guld till UIK. Hurra hurra :)
 
Det var regnigt och svinkallt ute, men vi klädde oss väl med långkalsipper, yllesockar, vintervantar, mössa, tröjor i flera lager och gummistövlar. Plus två termosar varm choklad. Men att sitta på läktaren i närmare två timmar var förstås iskallt ändå.
  
Jag är förresten lite orolig över hur förtjust jag har blivit i gummistövlar, sådär så jag vänder mig om och kommenterar folks stövlar och önskar att jag hade flera olika par. Det innebär att jag håller på att bli mer lik min mamma, gummistövelälskaren. Men det är ju så praktiskt! (Och roligt att plumsa i vattenpölar...)


Kommentarer
Postat av: arafinwe

Jag skulle behöva en kupevärmare till mitt kontor..



säkert varmare ute på gammliavallen än här på mitt kontor :(

Postat av: Jonna

du tror det? regnar det in på ditt kontor då? vavava?

2008-10-09 @ 12:17:40
Postat av: lilla me

hehe ja jag kan tänka mig att de var ganska kallt där spec när de regnar o fukten kommer innanför kläderna. men vad gör de, ni var ju där när umeås stoltheter än en gång tog sm guld. imponerande =)



gummistävlar är praktiska om de inte är hål på dem, nu har de ju kommit ganska roliga med färg dessutom. sen kommer nog gummistövlar aldrig in på min 10-i-topp-lista över sexiga saker man har på fötterna haha



men lycka till att hitta ett par heta stövlar haha

2008-10-12 @ 09:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback