hänger inte läpp (..höhö)

Här hade jag tänkt lägga ut en bild på en något svullen och deformerad överläpp, och sedan frågat om ni trodde det berodde på a. ett misslyckat botoxingrepp eller b. en innebandyboll på villovägar (med hög hastighet). Men batterierna i kameran var alldeles döda och det blev ingen bild och hela inlägget rasade som samman.
   
Men jag har alltså fått min, vad jag kan minnas, allra första fläskläpp. Okej den syns väl inte sådär jättemycket, inte som om jag varit i slagsmål precis (vettefan om jag ens skulle lyckas fånga den på bild), och den kommer väl vara försvunnen imorgon. Men ändå. Den finns där.
 
Ja det är lite coolt. Och lite ont.
 
- - - - - - - - - - - - - - -
Dagens Jimmy-ordspråk lyder:
Choklad växer inte på träd.
- Det växer på buskar.
 
Okej detta var kanske mer ett påstående... men det är inte jag som kommer med visdomsorden! Jag förmedlar dem bara vidare till den stora massan. (Här kan ni nördar dra paralleller till och börja diskutera kommunikationsteori)

Kommentarer
Postat av: Sandra

...det verkar ju livsfarligt att spela innebandy där! Snart är det första blåtiran, benbrott...? Nä, nå kanske inte. Peppar peppar :)

2008-10-23 @ 17:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback