bacillskräck? jag?

Två nätter i nya lägenheten avklarad, och det har gått bra trots att jag sover på en bädd av luft (okej, lite annat också. men mest luft). Inga spöken har jag hittat ännu heller. 
 
Är dock mitt uppe i projektet att lära Helena vad som är okej och vad som inte är okej (ja enligt mina regler). I morse höll jag på att sätta frukosten i fel strupe när jag såg henne stå vid diskbänken.
- ....hgnnnrmpff!!! (fick inte fram något riktigt ord här)
- Va?
- ...!?!?!
- Vaddå?
- DU KAN JU INTE DISKA KATTSKÅLEN MED DEN VANLIGA DISKBORSTEN!
- Men det är ju bara Elisas vattenskål...
- MEN DET KOMMER JU KATTANUSBACILLER PÅ DISKBORSTEN! OCH SEN GNUGGAS DEM IN I VÅRA TALLRIKAR OCH BESTICK!
- Men näää....
- KATTANUS!!!!
 
Note to self: köp ny diskborste.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Nu har jag missat nå!! Har du flyttat?

Hur är det annars? Fullt upp`?

Postat av: Hanna

Vet inte om min andra kommentar försvann eller vad fan som hände! Nå i varje fall så skrev jag att: Har du flyttat? Nu har jag missat nå?

Allt väl annars?

2008-11-19 @ 12:40:27
URL: http://junttikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahaha åååhhh your in for a treat!!! hohohoho hahahaha hihihihi

2008-11-20 @ 08:53:47
Postat av: Jonna

ja hanna, jag har flyttat. ända till carlshem :P och annars är allt bara bra.



mhm jenny, skitkul. jag ska ge dig ett glas som är diskat med kattanusborsten. ;)

2008-11-20 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback