work it harder, make it better

Har börjat jobba lite på ica och känner mig nöjd över att jag för tillfället är en såndär flitig människa som kombinerar jobb och studier. Klubbor till mig. Men när man just befinner sig i uppsatsarbetets panikartade slutfas blir det faktiskt lite stressigt. Vaknade 05.15 igår, jobbade 06.30 - 15, for hem och pluggade till tio på kvällen. Och nu sitter jag och skriver fast det är lördag och jag skulle vilja åka ner på stan/ slinga mitt hår/ gå på promenad/ göra vadsomhelst.
 
Men ikväll är det schlager och fest!
:D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jippie... du är duktig du! Ikväll ska här firas och umgås :) Efter nästa helg är jag ett minne blott, eller åtminstone 3 månader blott.

Postat av: arafinwe

OJ så duuuuuuktig :)



Tur att du fick uppleva en stor svensk kväll iaf :)

Men om man ett år skickar ett gäng bögar med en död påfågel på ryggen och nästa år skickar men någon som ser ut som en död påfågel får man skylla sig själv.

2008-05-25 @ 09:53:10
URL: http://arafinwe.blogg.se/
Postat av: jonna

tack tack :P



men näää sandra, för nog lär jag väl komma hem nån helg och så. några tre månader blir det inte!



arafinwe: höhöhö. vad skickar vi nästa år då?

2008-05-25 @ 22:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback