stekta morötter och reklamfilmer

Jag har just testat steka morötter. Och ja, det gick. Och ja, kylen är gaaanska tom för tillfället. Det är då man får göra väldigt mystiska omeletter.
 
Har suttit och tittat på reklamfilmer igen. Här har vi nästan favoriten. För ska man få flickor att leka med bilar är väl enda lösningen att man gör dem rosa och glittriga? Alla flickor vill väl sitta och klistra diamanter på bilarna?

- Du den här bilen behöver piffas upp

- Det fixar jag!

(sång:) Polly Wheel visa vad du kan, vårat glittergarage gör din bil så grann. Vårat glittergarage kan piffa upp din bil, Polly Wheel kör din egen stil.
 
Sen tycker jag ni är lite svårimponerade. Här säger jag att jag varit på fest med världens bästa fotbollsspelare och ingen kommenterar det ens? Vad har jag för läsare eg?! (läsare som inte tar mig på så stort allvar kanske?)

Kommentarer
Postat av: evelina

det är för att ingen vet vem dom är Jonnis ;)

Postat av: Jonna

men fyfan evve. ALLA vet vem marta är ;)

2008-05-19 @ 20:35:55
Postat av: Fredrik

Nog vet jag vem dom är, men fotboll måste väl bara bland det tråkigaste i världshistorien?

2008-05-19 @ 22:43:08
URL: http://umefredirk.blogspot.com
Postat av: Jonna

men herregud, det är det ju inte alls det! eller jo kanske om det är typ tyskland - paraguay i EM-kval eller något liknande. Men UIK och landslagen kan man följa :)

2008-05-19 @ 23:11:29
Postat av: arafinwe

Pojkar vill också klistra på diamanter på bilarna.. Inte sett pimp my ride?

2008-05-19 @ 23:25:24
URL: http://arafinwe.blogg.se/
Postat av: arafinwe

Jaa.. Enda förklaringen jag har att komma med numera är att jag var för fokuserad på undvika din klo...

2008-05-19 @ 23:26:17
URL: http://arafinwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback