saker att roa sig med en torsdag

Att vaxa benen själv är skit. Det blir kletigt och jävligt och är man dålig på det, som jag förstås är, tar det dessutom låååååååång tid och blir inte ens särskilt bra. Ja superskönt är det ju inte heller. Men nu ser jag iaf inte ut som en björn längre. Det är positivt.
 
Jag har ont i halsen. Det kan vara glass som behövs, men jag försöker tänka på gårdagens magsmärtor. Inte för att jag nödvändigtvis måste trycka i mig mängder.... eller jo.
  
Nä om man skulle ta och sätta sig och skriva om feminism istället.

Kommentarer
Postat av: Nelli

haha fan. hade också behövt vaxa.... knner mig som en man..

Postat av: mor

feminism, är inte det rätten att vara hårig om bena?

2008-05-08 @ 22:33:52
Postat av: Jonna

Nelli: ja jag började också känna mig mer manlig än min sambo... då var det dags att göra något åt saken.

mamma: nog har jag rätt till det, jag har ju gått omkring med orakade ben i veckor. men jag är ganska övertygad om att man kan vara feminist OCH ha rakade ben.

2008-05-08 @ 23:13:20
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback