modeblogg

Kolla på bilden. Kolla på shortsen. Jag vet vad ni tänker nu, åååh var kan de ha hittat dem? till vilket pris? och se vad snyggt de matchar varandra. Åooo jes.
 
Så förstår ni vad impad jag är över att vi sytt dem idag? Själva! Allt som behövdes var tyg för 19 kronor samt en blivande syslöjdslärare med tålamod.
 
Tyget har vi dock haft lite olika åsikter om. Lite coolt, lite vaxduk och lite gardiner-på-en-mellanstadieskola-vibbar. Nåja. Jag har aldrig tidigare sytt något som ens liknar ett par byxor så det spelar mindre roll just nu.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi är SÅÅÅ duktiga! Klubbregn till oss!!!

Postat av: Jennylin

Faaan vad fina, nu blir jag avis!! :O Sy ett par gröna åt mig, tack! ;)

2008-05-17 @ 02:06:21
URL: http://jennylin.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Helena: ja jäklars. såhär mycket klubbor har aldrig tidigare delats ut.

Jenny: haha, jaaa då skulle vi kunna ha klubb! vårat dyyyra tyg fanns nog tyvärr inte i grönt... :)

2008-05-17 @ 10:46:39
Postat av: arafinwe

Jag köper ensamrätten för ett mediokert pris av... säg.. 200.000 €?

2008-05-17 @ 16:05:53
URL: http://arafinwe.blogg.se/
Postat av: Jonna

hmmm, vi ska fundera på saken.

2008-05-18 @ 12:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback