kärlekssökande

Att blogga om kontaktannonser var Ullis grej och jag ska inte försöka ta över den, trots att det är väldigt underhållande. Men ibland roar jag mig med att läsa de som finns i VK, och jag hara bara två reflektioner att dela med mig av.
 
1. Nästan förvånande många annonserar efter någon att vara otrogen med. Men det är kanske ett bra ställe att leta efter sånt på, vad vet jag.
2. Bland det värsta som finns måste vara när folk över 40 försöker verka ungdomliga och därför använder sig av ord som kramiz, kjamiz och tjabba.
 
En b-uppsats om kontaktannonser vill jag skriva! Jenny och Helena, kan vi byta ämne tror ni?


Kommentarer
Postat av: Sandra

När vi satt och väntade på flyget hem i Stockholm satt jag och läste igenom kontaktannonser i brist på någon annan vettig sysselsättning. Folk skrev och efterlyste folk de hade sett nånstans, typ "du var på restaurang x med dina snygga tjejkompisar, du hade bruna strumpbyxor, svart kjol och utåtstående öron. En av dina kompisar hade på sig en röd urringad t-shirt". Haha. Det med utåtstående öron var roligast, det stod verkligen så :)

Och jo, jag vill också komma hem så fort som möjligt... men vad gör man :P

Postat av: Jonna

ja men tänk om de sen hittar varandra och blir tokkära och lever lyckliga i alla sina dagar. aaaawww. och så får de små söta barn med utåtstående öron.
:)

2008-05-04 @ 08:52:29
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback