jobba jobba.

Vad har upptäckt den senaste veckan:
Mina fötter luktar inte sådär jättegott efter en arbetsdag instängda i ett par skor som inte andas särskilt bra alls. Jag som trodde de alltid luktade hallon, men icke. Därför funderar jag nästan på ett par fula (fejk-)foppatofflor trots att jag hittills vägrat dem. Men njaaa, jag vet inte om jag är redo för det ännu. Uuuuh.
 
Vad jag blivit påmind om den senaste veckan:
Det går inte att jobba på affär utan att få helt skadade händer och naglar. Har rivsår överallt och nagelbanden blöder minst en gång per dag. Ser förjävligt ut. 
 
Vad jag upptäckt idag:
När man tränar och får svett i alla småsår svider det ganska mycket.

Kommentarer
Postat av: Tolkia

Trädgårdshandskar! Särskilt när du är på lagret eller i frukten.

2008-05-29 @ 00:37:25
Postat av: arafinwe

Hm. Hjortron? Dom luktar väl inte jättegott men är rätt goda att äta.. Och hjortronsylt är ju dundergott..



JA! Dina fötter har en ganska bra symbolik med hjortron.. Så.. Då var det avklarat.. Vill du ha en ytterligare analys av dina hjortronsfötter så kan jag skriva en doktorsavhandling på det?



Sen så håller jag med.. Att svettas å sår är ICKE en kombo.. Har inte lyckats hitta nått sätt att få bort saltet från svetten än.. Men jobbar på det.. Har inte bestämt ifall det blir det eller världsfreden som kommer att få större delen än..



Fatta va problem jag har ;)

2008-05-29 @ 17:14:44
Postat av: Jonna

men jag är rädd att jag inte ska få nåt grepp om alla glasburkar ifall jag har handskar på mig. de åker i backen alltför lätt som det är...



och hjortron?! det där kan ha varit den konstigaste kommentaren hittills. grattis. ;)

2008-05-29 @ 19:05:42
Postat av: arafinwe

hahaha.. Tack..



And there is more to come ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback