gymråtta?!

Jag vet inte hur det gick till, men jag har varit på gymmet tre gånger denna vecka. Alltså in bland hantlarna och det! Galet. Det är vad jag vanligtvis brukar lyckas med på en månad. Idag blev jag alldeles matt i kroppen, vilket ledde till att vissa muskelgrupper fick lida (eller vila).
- Näää, jag orkar inte köra mage... då får jag ju bara stora magmuskler och då ser jag ju inte smal ut. Det funkar inte inför beach07*.image342
  
Sofia har lärt mig allt man bör veta om gymträning. 
  
 
*Nej jag har aldrig koll på årtalen.

Kommentarer
Postat av: fia

min kunskap om gym är stor. man bör lyssna på mina råd. jag är stolt över att du insupit min kunskap, jonna. ;)

2008-05-11 @ 23:55:09
Postat av: Jonna

ja, kanske får jag anställa dig som min personlige tränare i sommar.. ifall du behöver lite extrajobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback