godis + träning = sant

image341Att äta lite choklad och glass när man kollar på greys låter väl bra? Men att sedan få sån kramp i magen så man måste lägga sig ner på golvet är inte lika kul. Jag önskar att jag kunde få lite ont innan jag plockar fram glasspaketet, då skulle det vara så mycket lättare att låta bli. Eller som när jag äter godis tills jag mår illa och svär på att jag aldrig mer ska stoppa något sött i munnen... för att nästa helg ha glömt bort det.
  
Jag har sagt det förut, men mitt förhållande till sötsaker är inte riktigt friskt.
 
image342Har iaf skärpt till mig med träningen nu, idag blev det gym. Jag önskar mig en personlig tränare som säger exakt vad jag ska lyfta och hur många gånger samt står och skriker på mig medan jag gör det. Sedan ska hon/han säga vad jag ska gå hem och laga för nyttig och god middag (hon/han kan förstås få stå för själva matlagningen också ifall det är möjligt).
 
Fan att man inte är rik.


Kommentarer
Postat av: maria

Jag känner igen det där om att man äter godis så att man mår illa och svär på att aldrig röra en godispåse igen, men konstigt nog är man lika sugen som alltid nästa dag igen.. hah

Postat av: Jonna

ujuj, man skulle ha en stödgrupp för sånthär.
:)

2008-05-09 @ 19:04:05
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback