kan inte alla bo i umeå...?

Till helgen åker jag hem. Det känns inte ens kul just nu.
Efter fredagens seminarium får jag hoppa på bussen och kommer alltså vara hemma först på kvällen. Hela lördagen är det bröllop som gäller (nej jag menar inte att det inte ska bli kul med bröllop, självklart blir det fantastiskt). Och på söndagen måste jag åka tillbaks till Umeå igen.
 
Hepp, helgen är slut och har mest spenderas ute på e4an.
Och helgen efter det kommer att se ganska precis likadan ut. Och helgen efter det är det påsk och då är det kanske meningen att man ska åka hem igen...? 
 
Gnäll gnäll gnäll.
 
Jag har ont i huvudet och är död efter några träningspass. Dagens låt piggar upp lite.
  
 

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Skaffa bil!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback