Jodå, pluggandet går bra (därav blogginläggen)

Jag har öppnat ett tomt worddokument och Jenny coachar mig i rätt riktning. Känns tryggt det här.
 
Jag funderar dock på att inte lämna in uppgiften i tid, enbart för att straffa läraren som lurade mig att åka 80 mil extra med buss. Men jag är lite osäker på hur bra straff det egentligen är. Alternativet är att säga att min dator är trasig och därför lämna in allt handskrivet (min handstil är inte att leka med) eller kanske till och med muntligt. 
  
Men det förutsätter ju att jag faktiskt skriver någonting också.
  
Och det är ändå inte straff nog känner jag.

Kommentarer
Postat av: Cia

Men du kan ju lämna in ett GIGANTISKT arbete som tar läraren hela helgen att gå igenom. Det måste ju vara värsta straffet. Och hm... lite jobbigt för dig förstås, men vad gör man inte för en bra hämnd?

Postat av: Jonna

ja det är också en idé. jag får dricka mycket kaffe och sitta uppe hela nätterna då... synd att jag avskyr kaffe.
:)

2008-03-26 @ 23:56:22
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback