Highschool stalker

Igår meddelades det på Säkert!s blogg var den tredje spelningen i sommar blir; visfestivalen på Holmön.
- Vad fasen är det för skit? muttrade jag först. Sen gick det upp för mig att det ju är här i Umeå (hej! jag är student och rör mig endast mellan Ålidhem - universitetet - IKSU). Okej, då ska jag ev. på visfestival då, det låter ju ruskigt kulturellt.
 
Och ikväll dj:ar hon på umeå open. Jag och Helena hade nästan en plan som gick ut på att vi skulle dit och sjunga highschool stalker för henne, hon skulle bli impad över skönsången och be oss följa med på turné. Ungefär så ja. Men jag inser att planen har sina brister och jag inser att den förmodligen inte kommer bli av. (Men det hade kunnat bli vårat genombrott, skulle bara behöva lära mig sjunga och spela först.)
  
Ja, jag börjar också tycka jag är lite läskig. 
  
Nå det är låååååångt kvar till crushen jag hade på Leonardo DiCaprio när han var ny och het och sprang omkring på en båt. Då samlade jag urklipp i en pärm. Usch, tur att allt är bränt eller sopsorterat.

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

HAhahaa... och du erkänner det? Aldrig att folk ska få veta mina preteen crushes..

Postat av: Jonna

Määh, hitta en tjej som inte gillade Leo. jag vet inte hur många gånger jag såg titanic, men många var det. och jag var INTE ensam!
:)

2008-03-27 @ 16:08:57
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback