helgens bröllop

Jag fick höra att jag var dålig som inte bloggat. Så här kommer en rapport från helgen:
 
Både bruden och brudgummen svarade ja, sedan bytte de ringar och pussades lite. Jag gick omkring i klackskor och klänning i säkert tio graders kyla och nysnön som låg på backen envisades med att hamna i skorna. Vi fick äta och dansa. Jag grimaserade på alla bilder och Sandra hotade då med att aldrig mer fotografera mig. Vi höll ett minital och sjöng en sång vi skrivit själva (en självklar succé).
 
Slut.
 
Och så hann jag med en snabb sväng till stugan för att ta landskapsbilder till fotokursen. Det hela hade blivit mycket bättre om jag börjat med att läsa igenom uppgiften och inte bara fotat lite hur som helst för att i efterhand svära över att jag ju inte gjort som man skulle. Nåja.
 
           

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad duktig du är då! :P Det är jättebra bilder hörru! :D

2008-03-10 @ 21:37:38
Postat av: Tolkia

Det är fina bilder. Men hur skulle du ha gjort egentligen, då?

2008-03-11 @ 07:54:20
Postat av: evelina

åhh vilka fina bilder Jonnis!

Postat av: Arafinwe

Håller med.. Oerhört fina bilder..

Hur gick texten på eran låt? Och varför får man aldrig kort på en uppklädd jonna?

2008-03-11 @ 09:00:16
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: ef

du borde undvikit horisonten mitt i bild på den första och sista.

2008-03-11 @ 13:09:02
URL: http://eatfrog.blogspot.com
Postat av: Jonna

tack tack...

tolkia: jag borde ha mixtrar mer med inställningarna på kameran för att sedan kunna jämföra bilderna...
Arafinwe: texten var fantastisk, mer säger jag inte ;) och inga uppklädda bilder eftersom jag tycker jag ser lite fånig ut då :P
ef: jag håller verkligen med dig. får kanske försöka beskära dem lite...

2008-03-11 @ 15:05:50
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: maria

Guud så fina bilder !

2008-03-11 @ 21:23:40
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Jenny

De va jag som skrev första kommentaren... namnet försvann...

2008-03-11 @ 23:36:02
Postat av: Fia

Very very fiina bilder! tror inte du behöver nån superkamera. ;) du har fotografskills, då behöver man ingen fet kompensation för 12000 kr. ;)

2008-03-12 @ 14:42:08
Postat av: Ullis

Det var nog den kortaste sammanfattnignen av ett bröllop ever :)

Länge sen sist nu, kram kram kram.

2008-03-14 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback