gangsta

Ni vet väl att jag i stort sett har blivit helgonförklarad? Inte?
Orsaken till det är ungefär att jag är blond (viktigt!), inte knarkar eller röker och inte lever för att hata människor till höger och vänster (det kan man visst njuta av). 
 
Idag fick jag en teckning av Evve. Misstänker nästan att föredraget vi höll inte var särskilt intressant...
 
Men nu ska jag avslöja något som kan strida mot denna bild av mig, för idag var en riktig gangster. När vi handlade bullar på ica tog kassörskan bara betalt för fyra stycken när det egentligen låg fem bullar i påsen. Och jag sa inget. Förlåt ica, jag har snuvat er på åtta kronor. Jag kommer nog straffas på något sätt (om inte de torra bullarna var straff nog).

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag ska anmäla dig Jonna SPIK! ;)

Postat av: Jonna

jag har erkänt dådet för en anställd på ica. kanske kan få volontärarbeta lite där för att betala av skulden. lär ju inte kräva så många minuter...

2008-03-14 @ 09:35:13
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Fia

OH MY GOD! jag är CHOCKAD! min bild av dig är.... FÖRSTÖRD! bullsnattare. ;)

2008-03-14 @ 12:41:46
Postat av: Fredrik

Duktigt! Men du har en bra bit kvar innan du är uppe på min nivå.
Jag har lyckats komma undan (märk väl att expediten slagit in fel - jag höll bara käften) med en Wii Remote, 400 kr billigare radiostyrd bil (present till grabben), gelsadelskydd till cykel (11:50 istället för 115 pix) m.m.

Du spelar i den lilla ligan fröken Spiik. Än så länge...

2008-03-14 @ 13:35:31
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: evelina

Synd att du kapade bort gud på bilden Jonnis, men jag antar att det bara är ett försök till att få oss alla att tro att du är en äkta bullsnattare. Dom där blonda lockarna lurar inte mig + att du säkert skänker din pant till rädda barnen ;)

2008-03-14 @ 18:39:28
URL: http://evelinaenglen.blogg.se
Postat av: Arafinwe

di torra bullarna var ditt straff.. Hade du betalt för 5 eller köpt 4 hade dom varit huuur gooda som helst!

2008-03-14 @ 19:12:35
URL: http://arafinwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback