dansa dansa!

Imorse satt jag och tänkte på hur surt det skulle vara om A.Norlin gjorde ett gästinhopp och sjöng "färjemansleden" med Vapnet på Umeå Open ikväll, medan jag satt hemma och pluggade. Och jag hade så rätt. Och vi var där.
 
Sen förklarade Helena sin kärlek till henne och vi fick veta att den eftersökta låten kommer på nästa skiva. Sen satt vi på ett toalettgolv. Sen dansade vi och dansade lite till. Och Helena hittade en vem-vill-bli-miljonär och en snygg tröja. Sen åt vi godis (på en torsdag!). Sen promenerade vi hem eftersom det inte går nattbussar på tordagar. Och nu fryser jag som en sate och kommer förmodligen att bli sjuk.
  
Och bäst av allt, nu tänker jag sätta mig och försöka skriva klart skoluppgiften. Klockan är halv tre.
 
image313

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Låter som en trevlig kväll. :) Hade jag själv i och med disputationsfesten men om jag säger att jag fortfarande(!), kl 10:23 på förmiddagen, har snurrigt huvud torde klassas som aningens overkill.

Postat av: Jonna

jadå det var det verkligen. jag är också snurrig ännu, men i mitt fall beror det mest på att jag sovit knappt 4 timmar.
hörru de där disputationsfesterna verkar vara vilda tillställningar :)

2008-03-28 @ 11:05:36
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Fredrik

Äh, jag avslutade bara med att dricka champagne på ett hotellrum (exakt vilket hotell vet jag inte) någon gång runt 3-snåret.

Vilda tillställningar? Njae, enligt standard om du frågar mig. ;)

2008-03-29 @ 18:53:01
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback