Dagens filmer

image290
 
Ja här blir det inga långa recensioner, sånt kan man läsa på andra ställen.
Men Garden State var bra, jag hade faktiskt inte ens hört talas om den tidigare(?).
Den i mitten var lite egen.
Och lost in translation har jag bara hunnit se 20 minuter av, ska se klart efter melodifestivalen. Ja jag har sett den förut men minns inget.
  
Sedan såg jag en hel halvtimme av filmen Napoleon Dynamite men orkade faktiskt inte se längre än så. Imorgon borde jag väl hinna med tre filmer till.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha! DU! Napoleon Dynamite är fanimäjj en rolig rulle! underbar. tio stjärnor av fem möjliga från mig.

2008-03-02 @ 00:27:11
Postat av: Jonna

ja jag borde ju fattat att den var i din smak :P kanske passar den mig bättre nån annan dag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback