bröllop igen

Vet ni hur man får en bussresa mellan Umeå och Haparanda att bli extra långdragen? Jo man hoppar på en buss som inte riktigt funkar som den ska och får köras i ungefär 50 km/h för att inte överhettas (men tillslut gör det iaf). 
 
Nu måste jag göra mig i ordning för dagens bröllop. Jag tycker inte om att ha klackskor, jag känner mig (och ser ut) som en transa i dem. Därför visas det aldrig några bilder på mig när jag är uppklädd.
 
En lösning på kvällens schlagerproblem är att innan klockan åtta bli så packad så folk tycker att jag ska gå hem. Alternativt att jag börjar känna att en magsjuka är påväg. I båda fallen kommer ingen vilja ha mig kvar där.

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Sup så du spyr! Det är ju ett alternativ.. Å säg nu på
fm att "jag känner mig inte helt hundra.. Magen är lite i revolt"

Och vips får du hem till din björn..

F.ö. är det dumt att dricka alkohol till klockan 4 på morron när man steg upp 5 på morronen innan.. gör inte det.. Ett tips

Postat av: Fia

hahahahahaha transa. hohohoho. haha. *tårkar tårarna efter skrattanfallet* .... TRANSA! HAHAHAHAHAHAHAHAHAH. HAHAHAHAHA. *hyperventilerar*

2008-03-17 @ 00:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback