Idag...

- har jag nästan snittat upp handlederna med en kartong, så lajbans är det på jobbet. det resulterade dock bara i fler sår som svider när jag svettas.
- har jag haft ett plåster på ena axeln så bh-bandet inte skulle skava så mkt på min rödbrända hud.
- är jag nästan lite arg och besviken.
- har jag läst en skitdålig uppsats som fick mig att känna mig lite lugnare angående vårat arbete.
- måste jag hinna packa väskan inför morgondagens hemfärd.
 
Hej världens tråkigaste blogg... min fantasi har nog tagit sommarlov. Tur att sommarjobbet inte kräver särskilt hög hjärnkapacitet.
 
Jag kan liva upp stämningen med att berätta om en klasskamrat som påstår att han, efter att ha hittat en av mina snygga systrar på facebook, kollat upp hennes nummer och ringt henne i fyllan. Det var bland det sjukaste jag hört. Någonsin.


Kommentarer
Postat av: Tolkia

Hahahaha, fyfan vad pinsamt.

2008-06-02 @ 22:09:49
Postat av: arafinwe

HGahahahaha...



SÅ bra!!!



Vad sa syster är frågan????

Postat av: syster =D

haha, de var ju lite lustigt :P



2008-06-08 @ 18:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback