brännskadad

Jag har snart inge´skinn kvar på axlarna, detta på grund av förra helgens brännbollstittande. Jag, som annars brukar vara bra på att smörja in mig, drabbades av hjärnsläpp och glömde bort det när vi äntligen fick lite sommarvärme. Det förbannar jag i efterhand, de första dagarna var det plågsamt och nu är det mest bara väldigt fult.
 
Dagens predikan: Må solkrämen vara med er hela sommaren och låt den skydda er kropp och er hud och er bränna. Ty solen är stark och dess värmande strålar förrädiska. Amen.

Kommentarer
Postat av: J u l i a A m a n d a

haha. ja nog är solen förrädisk alltid, men hellre sol än regn!

Postat av: Jonna

ja. och hellre sol än mulet och endast 10 grader. brrr. jäkla skitväder.

2008-06-09 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback