svettblogg nr1

image259Det lukar ofta lite illa på våran toalett, och det på grund av mig.
Nej INTE därför. Flickor bajsar inte och fiser inte, springer inte i korridorerna , slåss inte, svär inte, spottar inte, tuggar alltid med stängd mun och sitter med benen i kors.
 
Däremot får de dumpa alla sina genomsvettiga träningskläder på toaletten. Mhmmm, R tycker det är jättefräscht. 
 
 
Om en vecka är vi i Stockholm och laddar för träning, träning och mer träning. Jag är peppad! Men jag får nog planera in en vilodag i nästa vecka så jag orkar. Att lägga ner flera tusen på att träna i två dagar tycker vissa är lite korkat. Och jag är nästan beredd att hålla med. Men oj så kul det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jonna! Kan inte vi åka utomlands, du, amanda, stina, jag?? Hur kul vore inte det? Vi är ju ganska vana att sova med varandra sen old times ;-)

2008-01-18 @ 17:06:00
Postat av: Jonna

åka utomlands vill jag, jaaa. men när är det tänkt att man ska hinna?

Postat av: Tolkia

De har fel, att lägga ner flera tusen på att träna i två dagar är en helt normal prioritering. Tror jag ... ;)

(Och jo, jag känner igen problemet med ofräsch badrumsodör. Vissa tröjor verkar dessutom vara värre än andra på den fronten; Stadiums funktionströjor skulle man kunna dräpa en häst med efter användning.)

2008-01-19 @ 12:36:19
Postat av: Jonna

jag undrar om du är rätt person att lyssna på när det gäller det här :P men det är skönt med lite stöd iaf.
:)

2008-01-19 @ 22:39:15
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback