ord

Okej, Sandra och Jenny har skrivit ner alla ord de lagt till i sina mobiltelefoner, detta ska på nåt sätt sammanfatta ens liv. Jag har lagt till jättefå ord märker jag, vad betyder det? ett fattigt liv? (eller kanske att jag oftast skriver in orden bokstav för bokstav när de inte finns).
 
bajs, bastat, aerobic, blogg, body, combaten, core, aspen, fotar, happis, ids, glögg, iksu, huh, gymma, läskiga, japp, less, jettan, jogga, jonna, krämen, luvan, macka, nikkala, mkt, nope, opponering, saldo, salmis, sangis, plis, skippar, skit, sockar, sonata, spinna, spinning, puma, pyssel, pysslar, vader, tatuera, underlags, triceps, tytt. 
 
Plus lite namn och mängder av bokstavskombinationer som inte betyder någonting.
Spännande spännande.

Kommentarer
Postat av: ef

upptäckte här när jag fick en ny nokia att dom har gjort någonting mycket märkligt med detdär systemet. vissa ord vägrar nämligen att sparas. man kan lägga till, men nästa sväng är det som inget hänt. och det är bara vissa ord. efter ett par månaders tema kunde man se ett mönster. alla "hemska" ord blev bortcensurerade. :D

fitta, satan, kuk, osv osv, ja, man kan skriva dom men T9 tänker då inte medverka till att jag använder orden mer än nödvändigt. helt djävla sjukt.

Postat av: Hanna

Såg icafilmen! Fan vad det har hänt grejer sen jag flyttade från ålidhem!

2008-01-31 @ 21:46:02
Postat av: Jonna

ef: jasså, det var värst. har inte tänkt på om det skett nåt sånt här, men å andra sidan är min telefon så gammal så den säkert inte har några sådana finesser.

Hanna: var filmerna inte underbara?! :D jä jäklar nu har vi snabbkassor och allt :P

2008-01-31 @ 21:48:55
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Arafinwe

Testa skriva stockholmsbög och dubbelfitta... Det är ord som T9 kan i sitt orginalutförande...

2008-02-01 @ 23:49:41
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: Arafinwe

Nu kanske du kan få berätta för en tekniknörd som jag hur man gör för att se vilka ord man lagt till?

Och dåligt att inte telefonen kunde jonna.
Och2 det heter inte jettan utan GOjettan

2008-02-01 @ 23:51:58
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: Jonna

jag var tvungen att kolla att orden verkligen fanns i min mobil, och visst. däremot kan de aldrig stava till jonna. bah! nja, våran jetta brukar annars gå under namnet Bjettan. eller Geten.

öhm, orden var inte lätta att hitta. men jag påbörjade ett nytt meddelande - mer - hantera ord. där fanns de.

2008-02-02 @ 15:12:30
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Arafinwe

He funk int!

2008-02-02 @ 22:21:16
URL: http://arafinwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback