Humor

Åh det här är jätteroligt. Ica här på ålidhem har en egen hemsida, och där hittar man filmklipp. De två som handlar om ica-romansen är mycket sevärda. Repliker som "så fett knas du är" och romantik mellan butikshyllorna. Underbart.
   
Förövrigt har jag idag lyckats med någonting jag inte trodde skulle bli av. Jag har, med gitarren i högsta hugg, tagit mig till en musikaffär inne i stan och låtit dem byta ut en sträng som inte ens nästan var i toppskick. Köpte hem en stämmare också, den har varit efterlängtad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom filmerna var ju hur roliga som helst! "Så fett knas du är" - lysande!

Här har du f.ö. någonting mer att också skratta åt.
(http://www.youtube.com/watch?v=pVvx1FLsAM4)

2008-01-31 @ 10:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback