enda gången det blir städat här...

Ibland är det ganska fascinerande att torka damm och se hur jäkla skitigt man har det.
 
Ja ni hör ju att detta är en såndär dag då jag borde sitta och läsa något som kan vara den tråkigaste kurslitteraturen någonsin. Har även diskat, rensat kylen och sprungit ut med alla pappers-, metall- , glas- och plastinsamlingar vi hade samlat på oss.
  
Dags att öppna den där boken igen tror jag.
Först måste jag bara laga mat och äta. och packa träningsväskan. och sen ska jag ju träna.

Kommentarer
Postat av: Eva

Vill tipsa om tävlingen jar har i min blogg just nu. Kom och kika :)

Postat av: Arafinwe

På tal om damm så ska du se hur det ser ut hemma i folks datorer.. Ibland blir man mörkrädd.. Säg att man ska byta en grej som sitter under en fläkt och denna fläkt är så igensatt med damm att den snurrar typ inte...

DET ÄR NASTY!!

Och vad säger man till kund? Ursäkta men skulle du kunna vara vänlig och börja hålla det städat i ditt hem så jag slipper åka hit å byta den grejen igen och få samma utskällning av dig som jag precis fick?

PS. NICE att det itne bara är jag som har problem med "reklam-kommentarer" :D

2008-01-29 @ 20:40:43
URL: http://arafinwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback