blink, blink ;)

image256Under våra långa och sega dagar i datasalen roar vi oss alltså på fejsbook en del. Det hetaste just nu är att flirta hejvilt med folk (heeeelt oskyldigt, jag lovar). Till en början gav jag mig tusan på att slå en klasskompis i flirt-poäng, och det målet är nu uppnått. Nästa delmål är att slå lillasyster, har dock många tusen poäng kvar dit. Det kan alltså ta ett tag.
 
(man skulle kunna ha viktigare mål här i livet, ja)
 
Någon dag ska jag på ett väldigt vetenskapligt sätt utreda om det faktiskt är så att de svenska flirt-killarna är snyggare än genomsnittet på fejsbook. Jag har nämligen fått för mig att det är så. Och ja, jag har planerat hur denna mätning ska gå till. Så småning om planerar jag att skriva min kommande b-uppsats om detta fenomen. Vad tusan, det handlar ju om kommunikation genom ett slags medium, borde ju passa perfekt. 
 

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Haha.. Låter som en utmärkt ide.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback