Vi startar lite negativt idag

Att logga in på internet-banken och få sig en chock är aldrig kul. Och då menar jag inte en chock som i "nämen oj, någon har satt in hundratusen kronor på mitt konto, vad lägligt" (jag måste få säga att det händer alltför sällan) utan en såndär chock som får en att undra vad tusan man gjort de senaste veckorna.
Nå det är väl dags för lite lånade pengar från CSN snart.
 
En annan tråkig sak är frågor som denna:
"Jämför Althussers syn på ideologi som materiella praktiker med Gramscis hegemonibegrepp med avseende på studier av populärkultur. Redogör för fördelar respektive nackdelar med respektive synsätt."
 
Suck. Jag förstår inte ett jota. Någon som känner sig sugen?

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Fördel med althussers.. Han har rätt.. Nackdel med hans ideologi.. Han har nästan alltid rätt.. Så länge han inte är oense med Dan har han rätt

Fördel med gramscis.. Han vet om att han är korkad.. Nackel.. Han gör inte ett skit åt det..

Så smick smack pommac!
Vad hade du för kontonummer sa du?
Tänkte om du ville få en läglig insättning.. Hundra tusen sa vi va?

Postat av: Jenny

hahahahaha jaag vet!! jag kan frågan.. jihoo.. eller nä jag kan typ frågan ska man kanske säga. Du borde komma imorgon man bli grymt smart av skolan!

jag har slagit på helena i kväll... hon skrek som en stucken gris hela tiden. Det va mycket roligt! Nämen när vi börja springa i en ring och plocka äpplen va jag orolig - jag gör bara inte sånt! Men sen blev de ganska okej och helena börja mobba mig för mina svett problem. Då var det ännu lättare att slå henne.

2008-02-21 @ 19:44:42
Postat av: Jonna

Arafinwe: du skulle kunna rädda min dag. ska jag maila kontonumret?

Jenny: kan du frågan eller kan du svaret..? om det inte är svaret vill jag inte alls komma till skolan med er.
ja helena sa att detta var bättre än pumpen, och jag förstår henne. hon kallade dig inte för h***a iaf? då hade du fått slå ;)

2008-02-21 @ 20:56:46
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Arafinwe

Jenny... Man ska inte slåss.. Fröken K. är ju eg. oskyldig..
Men iofs.. Det kan vara bra att du slår henne.. Då får du ut aggressioner.. Så slipper du skrika å skälla på mig..

Jonna.. Ajjemen.. Maila på... jag loooooovar att jag ska inte mumbo jumba med den infon... (angel in the morning)

2008-02-22 @ 07:04:46
URL: http://arafinwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback