oh my god, oh my god, oh my god!

Förra veckan fick vi se de två första avsnitten av Dallas i skolan. Och herregud, jag förstår verkligen varför folk var som galna i det (ja jag är ju på tok för ung för att ha sett det tidigare). Sedan dess har nyfikenheten över hur det gick med Bobby, Pam, Lucy och de andra gnagt i bakhuvudet på mig. Okejdå jag erkänner, jag har letat efter följande avsnitt men inte funnit några.
 
Men så idag upptäckte jag detta. Jösses! Ge mig en påse att andas i!
*hyperventilerar*
  
image281

Kommentarer
Postat av: Aleya

Haha, har aldrig sett Dallas men jag vet många andra som slaviskt följde det. Filmen har jag faktiskt hört talas om, det var ett väldigt gissande om de kvinnliga huvudrollerna.

Postat av: arafinwe

JA!! Jag måste komma ihåg att försöka "köpa" det när jag kommer hem!!! Hur i hela fridens dagar ska det gå..

Och filmen har väl inte haft premiär än? Det var ju avhopp överallt?

2008-02-20 @ 09:01:01
Postat av: Jonna

Aleya: ja dallas var verkligen poppis där på 80talet. åh jag är ofta alldeles ute när det gäller nya och kommande filmer. men jag undrar vad det kan bli av dethär...

Arafinwe: ska du också skaffa serien!? ;) nej filmen verkar ha premiär under 2009 om jag har fattat det rätt.

2008-02-20 @ 14:29:37
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Arafinwe

Jag tänkte tanka den.. Men DAMN va plats den skulle ta.. Det är ju liksom 14 (F) säsonger.. räkna 12 gb per säsong.. Jag har tillräckligt med huvudvärd över att mina 1500 GB inte räcker till :(

2008-02-20 @ 16:41:24
URL: http://arafinwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback