hör min klagosång

Har nu suttit med skoluppgifter i flera timmar utan att egentligen komma någon vart. Under den tiden har jag istället gått bakåt i utvecklingen och blivit en trotsig femtonåring.
- Meh, typ vaddå, varför ska jag kunna sånthär?! Jag kommer ju ändå inte ha någon som helst användning av det i framtiden. Läraren är typ tröööööög. Jag vill sova istället.
 
Så ligger det till.
 
MEN. Tack vare pluggandet har jag upptäckt fantastiska
deathgame, och jag är djupt imponerad över deras fantasifullhet. Vilka är med på att anmäla sig? Jag ska alltid börja gå omkring med bananer och äpplen i fickorna (ok, det gör jag ju redan. jag blir ju så hungrig...).

 

- Banan = Pistol

Tillvägagångssätt: Rikta den mot offret och säg "pang, du är död!".

- Lök = Gasbomb

Vapen som dödar samtliga personer i ett rum. Personen som kastar gasbomben måste aptera bomben genom att skala av det torra ytterskalet innan bomben kastas. Personen måste också informera samtliga i rummet om att den kastar en lök. [...] Samtliga personer i rummet dör inom 10 sekunder om de inte hinner få på sig gasmask (snorkel), eller ta sig ut ur rummet inom 5 sekunder.
- Cykelhjälm = Skyddshjälm
Skyddar mot snipergevär (men endast om man också bär flytväst, dykardräkt eller våtdräkt).


Kommentarer
Postat av: Arafinwe

En polares sambo är med där.. finns hur mycke roligt som helst..
Var å såg en "svärdsfäktning" förrförra året eller nått.. Purjolök var inge bra svärd.. Och jag tror hon stod sist i svärkön.. för det var inte ens färdigsmidet.
Slak J purjolök! Men det bästa är ändå att man kan ringa å typ mordbränna nån eller va det var :)

Postat av: Jonna

purjoslagsmål, det låter verkligen som något utöver det vanliga. varför är det aldrig med i filmer? men vaddå då måste de ju typ ha bokat tid? eller stött på varandra i frukten på ica.
ja vid en mordbrand var man tvungen att ta sig ut ur huset på en minut eller nåt. annars var mjältbrand (glitter) och kassaskåp i huvudet (kudde) något av favoriter hos mig.
:P

2008-02-25 @ 20:17:30
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Arafinwe

Men det är klart det är som filmerna.. Hallå.. Jag bor i borås.. Det är här den glamorösa världen är :) Men har du anmält dig? :D Jag får nästan anmäla mig isf. å sen ringa systra mi å be na ställa sig utanför ditt hus medans jag ringer :)

Men en minut är rätt lite eg. Jag menar.. säg att någon ringer dig typ kl. 4 inatt.. 1. du ska fatta att det rör sig om spelet och inte att det faktiskt brinner i din lägenhet.
2. du ska (förmodligen om du inte sover i väldigt mycke och udda sovkläder) ta på dig en morgonrock och ett par skor.. Och låsa upp dörren samt ta dig ut..

Det känns som rätt mycke att göra på en minut.. eller.. Eh! Vad tänker jag med.. Det är ju jonna vi pratar om! Hon som gör snabba ville avis!

2008-02-25 @ 21:23:53
URL: http://arafinwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback