helgen i tre bilder

Jag har över 300 bilder från helgen som gått, ja jag verkar gå i paparazzi-mammas fotspår. Många är riktigt roliga, men jag vågar inte visa dem för det skulle jag säkert få faaan för.
 
Dock tycker jag att ni ska få veta hemligheten bakom min otroliga begåvning och snabbtänkthet. Det är nämligen så att jag som treåring (helt mot min vilja) deltog i ett experiment där de förstorade mitt huvud så pass mycket att de fick plats med en extra hjärna där i. Inte illa.
 
 (Det där är förövrigt min nya bästa pose. Hade jag varit med i topmodel hade jag kört den hela tiden och blivit utröstad efter en vecka.)
 
 
  
 
Och så två bilder från dagen ute i stugan. En solnedgång och en Amanda på skidor någonstans i skogarna i Salmis (fota mot solen var min grej, ja).

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Visst är det ovanligt lite snö?

Postat av: Jonna

ja det är det nog också

2008-02-19 @ 20:56:11
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback