har hänt och kommer hända

Jag åkte buss norrut i 7½ timme, hälsade på hemma, badade i den nya stug-bastun och doppade mig i havet, såg på Yrrol med systeryster, pysslade med pärlor, blev fotograferad av Sandra och gosade med hundarna. Sedan åkte jag buss söderut igen och befinner mig nu återigen i Umeå.
 
På måndag börjar skolan - ny utbildning, ny klass, ny nollning. Men jag är lika virrig som vanligt och vet ännu inte vad jag vill. Läste just på kurswebben att vi under ett moment  bland annat ska "bygga en PC och installera operativsystemet på denna". Panik. Jag tycker ju inte ens om datorer, allt de gör är ju att bråka. Detta låter lovande...

Kommentarer
Postat av: Doktoranden

Men allvarligt talat, vet du ens vad du vill bli eller går du på universitetet lite helt random?



Fast vem är jag att säga nåt. Börjar på molbi, byter till biomedicin efter drygt två år, går ut det och sen väljer att börja på läkarspåret.



Ska nog bara vara tyst.

Postat av: ef

Så vad läser du nu för utbildning då?

2008-09-01 @ 13:16:11
URL: http://eatfrog.blogspot.com
Postat av: Jonna

doktoranden: låter det som att jag vet vad jag vill bli? :P önskar verkligen att jag hade ett klart mål med mina studier...



ef: nu testar jag på medieproducentutbildningen :)

2008-09-01 @ 16:54:06
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback