snart måndag!

Söndagar är mina hatdagar. 70 procent av dagen har ägnats åt att vara rastlös/uttråkad/för trött för att ens orka resa mig ur soffan. Resten av tiden har jag:
- fikat på skogis med tre visa människor.
- vart på combat
- haft besök av Helena som tog med blåbärspaj åt mig. lysk.
 
Och så har jag haft lite ångest över sommaren. Om någon vill erbjuda mig ett bra och roligt sommarjobb som skulle ge mig mkt pengar är jag idel öra. Skriv en kommentar eller ett mail. Jag kan jonglera lite (tre bollar i luften duger väl bra?) och har kassavana. Och så kan jag snurra.


Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Den stora frågan är ju... Kan du snurra samtidigt som du jonglerar?

Vill ju inte vara sån men.. Tror fler människor än du kan snurra ;)

Postat av: Fredrik

Frågan är bara om dom snurrar lika bra som Jonna? I think not.

2008-04-21 @ 07:32:33
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Hanna

Du kan få sommarjobba som nanny hos mig =) Fast jag har inte råd att betala dig för jag ska leva på försäkringskassan i 1 år! Men mat och husrum kan jag erbjuda =)

2008-04-21 @ 09:09:53
Postat av: Jonna

Arafinwe: nu är du tyst! lyssna på fredrik, han är en mycket klok människa.
Fredrik: precis! tack.
Hanna: ja det hade säkert varit mycket trevligt. synd att jag har en hyra att betala här också... duger det om jag kommer på besök? :)

2008-04-21 @ 13:47:47
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Hanna

jadå det duger fint... =)
Om jag hinner vinner på triss eller nå sånt kanske jag kan erbjuda betalt men sånt händer ju aldrig i det verkliga livet!

2008-04-21 @ 14:23:08
Postat av: Egoina

vill du grilla hambrgare?

2008-04-21 @ 20:03:21
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Jonna

hanna: de där trissvinsterna kommer alltför sällan! min livsplan är ju att jag ska vinna 25.000 i månaden i 25 år och sen få plugga huuur mkt jag vill, men det kommer väl aldrig hända.

egoina: hade det varit i umeå hade jag nästan övervägt det. men det är det nog inte. och jag skulle nog gå upp 10 kg på de två månaderna...
:)

2008-04-21 @ 23:08:37
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback