samtal.

Ringde hem och pratade med Amanda
 
- du måste komma o hälsa på mig här i Umeå i sommar.
- jaaaa, det ska jag!
- jag blir alltså kvar här
- va? nähä.
- jo
- nähä ... nej nu lägger jag på. du är inte värd att prata med.
  
Men jag tror hon förlät mig sen.
 
Efter intervjun råkade jag fastna hos killarna som brukar stå där på ica och sälja telefonabonnemang och liknande. Gaaah, jag tror han såg på mig att jag var lite ur balans just då. Han skrattade åt att jag har kontantkort i mobilen och påstod att endast pensionärer använder sånt när de åkte ut till stugan en månad under sommaren.
 
Hur som helst, nu har jag iaf tecknat abonnemang. Jag har sagt det förut, men jag klarar verkligen inte av sånadär försäljare, jag tackar ja till allt. Fyfan vad lättflörtad jag är.

Kommentarer
Postat av: sofia

Vilken fin blogg!
Vad händer ikväll då?
Ha en trevlig valborg:)

Postat av: Arafinwe

Hahah.. Tycker din syster sammanfatta det hela riktigt bra vad hon tyckte om ditt beslut :)

2008-04-30 @ 21:40:58
URL: http://arafinwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback