igårkväll

Igårkväll var det "scharinska goes gay" som gällde. Scharinska var en skumt ställe med underjordiska grottor (nåja) där det garanterat hålls sektmöten av alla möjliga slag. Vi hade nästan vår första spelning med vårat band (nåja 2). Vi dansade och skrek. Jag hittade en man som påstod att vi skulle gå på tre dejter och sedan gifta oss, mitt krav var att han var miljonär och det påstod han sig uppfylla. Kanske borde jag ha slagit till. Senare fick jag för första gången åka med den omtalade reagge-busschauffören
 
Någongång efter halv fem fick jag sova, och 09.45 steg jag upp imorse för att tvätta. Gäsp.

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHA. visste inte att han fans med på tjuvlyssnat. han är så jävla skööön! favoriten bland alla busscahufförer. hans buss ska man åka med om man vill höra lite skööön musik, bli på party humör och hamna på okända destinationer!

2008-04-06 @ 17:39:51
Postat av: Fredrik

Ah, Mr Jamaican-man, han är king! Åkt med honom flera gånger! Den bussen innebär genuint och härligt partygung. :)

Postat av: Jonna

fia: det var på tjuvlyssnat jag fick höra talas om honom först... jag åker alldeles för lite buss!

fredrik: ja, och så släckte han ner helt så det blev mörkt och mysigt i bussen :) tänk om alla busschaufförer var som han.

2008-04-06 @ 20:46:21
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Helena

Höhö, du FICK sova där mitt i natten! Va de en pik för att ja int tog mej hemmåt först då eller? :P mohah

2008-04-06 @ 22:09:35
URL: http://hemmarne.blogg.se
Postat av: Jonna

neeejdå det var ingen pik :) jag ändrar mig till att jag gick och lade mig vid halv fem.

2008-04-06 @ 22:37:02
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback