vad som får en att vakna med huvudvärk.

Igår var det sittning och efter två års studier blev jag "uppgraderad" till etta igen. Wehooo. Grattis till mig. Det var en riktigt trevlig kväll med god mat och massa roliga snapsvisor. Och jägermeister. Uuuuh. Jag kan konstatera att det inte är min favvodryck.
På e-puben spelades det tyvärr dååålig och konstig musik (= sån som man inte hört förut) så vi hamnade på coronas dansgolv istället, där vi måste ha varit i nån timme? Och sen gick vi hem i regnet och sjöng sånger om att det regnade.
  
Nu blir det en slödag och fler avsnitt av Veronica Mars. Dagens viktigaste uppdrag är nog att köpa lördagsgodis...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi var nog på Corona från typ strax efter elva till halv två :) Så det blev några timmars dansande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback