smöra på

Riktigt smör måste vara den bästa handkrämen, händerna blir så mjuka och sköna av smör. Mhhmmm.
Och nej jag har inte gått lös på smörpaketet bara för att jag hade torra händer utan jag rullade faktiskt chokladbollar trots att det inte är helg utan bara en vanlig vardag då man egentligen inte ska äta onyttigt men det gör inte så mycket för jag har tränat idag också och jag gjorde inte chokladbollarna sådär jättegoda eftersom jag vet att jag då skulle smälla i mig allihop och sen må illa men då när jag rullade dem blev mina händer hur som helst smöriga och lena.
 
jo.
 
andas.

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

oooohhhhhh...... GIEF!

2007-09-13 @ 09:14:16
Postat av: Ullis

Jag har gjort kladdkaka :P

2007-09-13 @ 20:02:52
Postat av: Jonna

ååååh kladdkaka. imorgon hinner jag nog göra en... :)

2007-09-14 @ 08:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback