Pysseltajm

Igår satt jag och Sandra uppe och scrapbookade till två på natten (vilket enbart berodde på att jag tittat på en klocka som gick helt tokigt). Och det är ungefär det enda vi sysselsatt oss med idag också. Jag ska nog visa bilder på hur fint det blir lite senare... Nu glittrar jag som värsta strassmycket, glitter överallt! Det är najs.
 
Imorgon skolstart, jag är nästan lite nervös. Än en gång måste jag vara rädd för att de andra barnen ska vara dumma. Att ha en klass som man läser alla kurser med skulle vara bra ibland.

Kommentarer
Postat av: alice

är dom andra barnen stygga vid dig?

Postat av: Arafinwe

"men tänk på alla nya vänner du träffar" "Tänk vad roligt ni ska ha när ni leker med varandra"

2007-09-03 @ 07:44:58
Postat av: Jonna

förhoppningsvis är de snälla och vill leka. det skulle vara roligt.
:P

2007-09-03 @ 14:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback