pippiajaj

Redan när jag tog på mig skorna i omklädningsrummet kom jag på mitt misstag. Och ungefär femton minuter in i passet hade skavsåren, som borde blivit omplåstrade, nötts upp och färgat mina strumpor röda av blod (oh så dramatiskt). Jag har nog aldrig haft så ont under ett pass, men det var så jä*la kul så jag kunde inte gå därifrån. Ajajaj.
 
Nå, jag blev påmind om hur roligt det kan vara med träning och om varför jag gick den där instruktörsutbildningen. Och att det egentligen är ganska skönt att höstterminen är igång :)

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Roligt att träna i "stormblödande" skavsår?? Har man kraftiga skavsår är det ju inte ens kul att gå!

2007-09-04 @ 07:29:10
Postat av: Fredrik

Jag tränade med blodig fot i lördags. :)
Hur går det f.ö med att börja instruera?

Postat av: Jonna

okej, stormblödande är kanske inte vad jag skulle beskriva dem som... men nej, det var ändå inte särskilt skönt alls.
att börja instruera vette17 om det blir nåt av... på ett tag iaf.

2007-09-04 @ 17:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback