Nike Inspiration Tour 07

Hela dagen har spenderats på IKSU eftersom niketouren äntligen kom hit.
 
Roligast var funkpasset med Camilla Konstenniemi. Tidigare har jag haft liiite svårt för funkpass eftersom de kan kännas lite sega, men det här var riktigt jäkla kul!
Och svårast var heeelt klart danspasset med Jennie Widegren från Bounce. Shit. Jag har aldrig känt mig så bortkommen när det gäller något som har med träning/dans/rörelse till musik (ja ni fattar) att göra. Men men, man får väl se det som en kul grej att man har dansat för henne... eller nåt. Just då blev jag dock mest frustrerad över att jag var en sån jäkla sopa.
 
Sammanlagt sju pass var det, men på yogan som kom sist av allt var jag lite oaktiv och låg och slöstretchade själv halva tiden, så den räknas nästan inte. Ikväll är det helt klart soffan som gäller. Skönt :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det var svårt, no doubt, men fantastiskt roligt!
Hur duktig är inte Jennie på att dansa?! Chockerande...

Postat av: Jonna

ja visst var det riktigt kul också! (när jag inte stod o svor över att jag inte kunde ;)
hon är riktigt bra!

2007-09-17 @ 09:34:51
Postat av: Sandra

Jag får typ kalla kårar av låten du skickade Jonna... den där takten ;) fyfan, vad kul det var att se henne dansa till den!

2007-09-17 @ 17:14:16
URL: http://sandrasandra.webblogg.se
Postat av: Jonna

hehe, vi kommer aldrig kunna förknippa den låten med ngt annat.
men alltså jag måste ju varit heeelt slut i skallen, för just då funkade INGENTING. inte ett stag satt ju. men när jag nu testade här hemma så går det ju :P

2007-09-17 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback