inte riktigt uppe med tuppen kanske, men iaf.

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag är smart som bokar tvättid på söndagsmorgonen när det varit fest kvällen innan, eller om det bara är ruskigt korkat.

Å ena sidan så får det en att stiga upp på morgonen. Måste springa ut och i trappor, vilket kanske kan få en att piggna till bättre än att ligga i sängen? Dessutom har man nåt att skylla på om man vill hem och sova på lördagsnatten (det är dock en väääldigt lam ursäkt och jag lovar att jag aldrig använt den).
 
Men å andra sidan kan det vara skönt att få sova. Och så får jag ta hand om tvätten själv eftersom R ganska säkert befinner sig i horisontalläge fram till tvåtiden.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vi får inte tvätta på söndagar....det är stängt där nere i vår tvättstuga då :P

Postat av: Jonna

på sjunde dagen ska man vila... om inte tvättkorgen är överfull.

2007-09-09 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback