hepp.

Jag får lite prestationsångest av att försöka komma på bra seminariefrågor. Det får ju inte finnas något lätt svar på frågan, utan det måste gå att diskutera ganska mycket runt omkring den och hitta olika infallsvinklar på saker och ting och blablabla. Men vadfan, det här är en A-kurs, jag kan låtsas att detta är mina första universitetspoäng och jag inte vet hur sånt här går till. Egentligen. No hablo akademikerspråket (la lengua de académico om jag får översätta själv).
 
Och så funderar jag på att börja söka extrajobb. För jag har ju tid. Och pengar skulle vara lite kul. Att inte behöva ta fullt studielån från csn skulle också vara nåt...
 
Men det var bara en fundering. Först av allt ska jag packa träningsväskan och cykla iväg till iksu.

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Extra jobb är en ide.. Men vad som?

2007-09-14 @ 07:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback