wohoo, jag har testat på nåt nytt!

image207Dagens beachvolleybollträning var riktigt rolig, trots att jag inte var någon fena på det. Att springa i sand är skönt. Men det där med att bedöma hur hårt man slår är lite svårt när man har så mycket muskler som jag har, bollen flyger all världens väg mest hela tiden. Nej det är inte lätt.
 
Min ena handled är inte jättesnygg just nu, vänjer kroppen sig på nåt sätt vid slagen eller får man helt enkelt vänja sig vid att det gör ont? Eller var det min teknik (som förövrigt var fantastisk) som orsakade det?
 
Bilden är snodd från korpen och valdes ut därför att den var så fruktanvärt ful. Det ser ut som någon som sitter och gör sina behov ute i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback