usch.

Dagens bussresa blev helt klart den längsta hittills. Men jag ska inte gnälla, man kan vara med om mycket värre saker i trafiken. Hela e4:an var avspärrad i över en timme efter en trafikolycka, och vi hamnade alldeles efter brandbilarna som spärrade av. De inblandade bilarna såg inte särskilt trevliga ut...
 
Men jag får gnälla lite över att svängen in till Luleå tog typ 1 timme, snacka om att slösa tid.
 
Så, jag hoppade på bussen kl 10 imorse och steg av den vid 18.40. Nu har jag ont i huvudet eftersom jag inte druckit nåt på hela dagen (då måste man ju gå på toa på bussen, huuu).

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är ledig idag, imorgon, lördag och söndag! Ska jag komma till happis eller ska du komma hit?

2007-10-31 @ 08:45:31
Postat av: Ullis

JAg tycker att fredrik ska läsa detta inlägg gällande att åka med trasig AC... jag vinner

http://ullis.bloggagratis.se/2007/10/31/338748-trasig-ac-pa-bussen-och-40-grader-ute/

Postat av: Jonna

Hanna: wow, det var värst. jag ska kolla hur bussarna går till kaaalix, orkar nog inte köra själv :P och jag vill ju se lägenheten o så.
.
Ullis: jaajaa, du är värst, du vinner :)
fredrik, läser du?

2007-10-31 @ 09:27:31
Postat av: Fredrik

Allt här i världen är ju relativt. :)

2007-11-01 @ 21:42:51
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback