torsdag är typ helg

Att käka mariannekarameller medan jag tittar på mitt nya favvoprogram (hohoho) "du är vad du äter" känns helt vettigt. Verkligen. (denna vecka har gått åt skogen när det kommer till lördagsgodis-regeln)
 
I helg blir det nog inte mycket tid över till bloggande. Det är ist dags att lära mig lite om anatomi, fysiologi och träningslära. Egentligen skulle en "riktig" kurs kännas bättre, men men. Nu får det bli en sånhär kort till att börja med iaf. Får se hur mycket man hinner trycka in under dessa dagar (och hur länge det sen sitter kvar).
 
 
På tal om ingenting, här har vi dagens fråga: 
- Ajj, fan vad ont det gör i näsan. Har du slagit mig medan jag har legat och sovit?
Okej, jag blir irriterad om han snarkar, och ja jag kan knuffa till honom då. Men jag ger honom faktiskt inte stryk. Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback