tentaångest

Dagen innan tentan, och allt är precis som det brukar vara vid den här tiden.
Ena sekunden tycker jag att det är ganska lugnt och att jag har någorlunda bra koll på allt, nästa sekund blir jag övertygad om att jag måste ha missat massor eftersom det inte kan vara såhär enkelt, och lite senare hittar jag tusen saker till som jag borde läsa på. Efter ett tag börjar allt från steg ett igen.
Gamla tentor brukar vara min räddning, men denna gång finns det inga! Gah. 
  
Sa ju tidigare att jag bara fick lämna lägenheten för att träna. så nu fundrar jag på att fara till iksu...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag läser en kurs nu (farmakologi) samtidigt som mitt doktorerande precis har börjat. Hinner inte med kursen för ens fem öre, paniken börjar så smått sprida sig och ångesten är lätt framtonande. Hoppas innerligt att gamla tentor och case blir min räddning för annars är jag lika förlorad som en strandad val. Hjälp....

Postat av: Jonna

Äh, du klarar nog det! men panik och ångest är ingen höjdare...
gamla tentor är ju bland det bästa som finns när man ska tokplugga, men tyvärr är det första gången de ska ha tenta på detta moment. bajs.

2007-10-05 @ 16:36:22
Postat av: Arafinwe

Då är det ju bara sätta standarden! :=)

2007-10-05 @ 16:51:41
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: Jonna

mmm, den kommernog sättas på en ganska låg nivå så att kommande studenter inte ska få prestationsångest...

2007-10-05 @ 17:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback